Update - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Alexandra Dam - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Alexandra Dam - WaarBenJij.nu

Update

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

10 Januari 2010 | Oostenrijk, Wenen

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst wat geschreven en er is in de tussentijd natuurlijk weer veel gebeurt. Onder andere heb ik mijn verjaardag gevierd met veel geslaagde Jell-O shots. M'n zusje en Jet en Gaby zijn langs geweest waarbij we ons het hele weekend hebben beziggehouden met het ontdekken van de gehele Oostenrijkse keuken en wijnproductie.
Ondertussen ben ik ook al twee keer terug geweest in Nederland maar nu ben ik weer hier en er moet flink gestudeerd worden.
Vorige week zondag hierheen gereden met Stien en Bieg en zolang door blijven rijden dat we op een gegeven moment helemaal ingesneeuwd waren.
Ik zou graag willen vertellen dat we toen door een sneeuwschuiver zijn opgehaald maar het was helaas een X5. Minder stoer, wel net zo veilig (hoewel ik het verhaal van de sneeuwschuiver hier natuurlijk wel vertel).
In ieder geval zijn we toen naar een te schattig hotelletje gebracht (alles geregeld door de vader van Ernestine) voor de volgende ochtend na een uitgebreid ontbijt weer on the road konden. Stralend zonnetje en mooi witbesneeuwd landschap en tegen de de middag waren we in Wenen waar we die ganzen nacht gefeiert haben und die ganzen tag geschlaffen.
Uiteindelijk ook wat Oostenrijkers ontmoet die, naarmate ze meer door Stien beledigd werden, meer in ons geinteresseerd raakten, zeer interessant om te zien... Bovendien zijn we rond een uur of 5 in een hardrock cafe beland waar ze na een uur begonnen met Mariah Carey en Celine Dion, alle daarvoor headbangende gothics stonden toen met tranen in de ogen mee te bleren. Drank maakt inderdaad meer kapot dan je lief is: je reputatie!

Zoals ik al zei is het verder voornamelijk studeren en papers schrijven. Gisteren wel nog een kleine houseparty gehad en ontdekt dat meerdere Australiers zich uitdossen in "thighty whities" in welke kleur dan ook.. Ik blijf erbij, de Erasmusstudenten zijn crazzzzzzy;)