Stink! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Alexandra Dam - WaarBenJij.nu Stink! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Alexandra Dam - WaarBenJij.nu

Stink!

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

24 November 2009 | Oostenrijk, Wenen

Whaah, is it just me of zijn alle Erasmus huisgenoten "ein bisschen krank im Kopf?"
Afgelopen vrijdag na een nachtje doorhalen wilde ik eindelijk om 12 uur, na een uitgebreide douche, voor minimaal 3 uur mn bed induiken.
Ik lag er nog geen 5 minuten in toen de deurbel ging. Nou zul je denken "dat is toch niet zo erg," Maar dan heb je mijn deurbel nog nooit gehoord. Als die door merg en been gaande hoge pieptoon (harder dan het brandalarm) door mijn kamer klinkt denk je werkelijk dat de wereld vergaat!
Ondertussen probeerde ik door te slapen maar werd er nogmaals gebeld... Bah, toch maar opendoen dan.
Daar stond ze: een verfrommeld, onzeker, mollig hoopje mens met een koffer en een mega verontschuldigende blik--> ze had nog geen sleutel, die zou iemand naar de kamer brengen tussen 1 en 5 ofzo. Nou goed, ik had echt mijn schoonheidsslaapje nodig dus het arme kind in de keuken gezet met mijn laptop (500 days of summer, een aanrader) en zelf mn bed ingedoken (waarschijnlijk maakte ik geen beste indruk).
Toen ik daar in de loop van de middag weer uitkwam had ze haar sleutel gekregen en was ze haar kamer aan het inruimen. In de badkamer stond het meeste aftandse paar slippers dat je ooit hebt gezien, die (not suprisingly) de badkamer hadden omgetoverd in een zwart modderpaleis EN de hele keuken was werkelijk waar bezaaid met theezakjes en afwas. (Nou weten jullie dat ik ook niet de meest opgeruimde persoon op aarde ben, maar dit...)
Ik geprobeerd mijn verwaarlozing van die middag goed te maken met extra thee, een simkaart en onbeperkt gebruik van internet op mijn laptop. Bovendien zelfs aangeboden om voor haar te koken maar na haar welgemanierde afwimpeling zelf maar ergens anders gaan eten.
De echte ellende begon pas de volgende dag, de badkamer en de keuken waren nog smeriger dan voorheen en op het fornuis stond een stinkend pannetje met wat leek,een mix van aardappels en uien (misschien iets typisch russisch?) Nou is dat natuurlijk niet zo erg, Maar datzelfde pannetjes staat er nu nog, en het is dinsdag!!
Bovendien eet ze de inhoud van het pannetje 's ochtend vroeg, OPGEBAKKEN!!! Dus in plaats van met de geur van koffie en toast word ik 's ochtends wakker met de stank van aardappelen en uien!
Jeeh, I'm so lucky!
(Oh en, buiten dat ze dat badkamer superranzig maakt -ik zweer je de schoonmakers zijn een uur geleden geweest en het is nu alweer zwart- spendeert ze daar ook driekwart van de dag in zodat elke keer als ik wat nodig heb, ik de deur op slot vind! BOEHOE, ik mis mijn eigen huisgenootjes!!!)

  • 28 November 2009 - 20:24

    Do:

    Nou ja zeg, ik me weer helemaal door dit enorme verhaal heen worstelen omdat ik zo nieuwsgierig ben naar het verhaal over de australier, word ik wederom een beetje afgescheept met een cliffhanger!!! Je begrijpt natuurlijk dat dit niet kan, dus ik verwacht een update en wel met een portie pronto! ;)
    xx

  • 29 November 2009 - 23:03

    Dascha:

    Alles nu geregeld?
    Nog een paar daagjes en dan ben je een tijdje thuis. Maar eerst komt je tante en oom en je zus nog langs.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Austria

Erasmus uitwisseling Universitat Wien.

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2010

Update

24 November 2009

Stink!

21 November 2009

Dobriden (ofzo)

27 Oktober 2009

Voorgaande emails 1

27 Oktober 2009

Voorgaande emails 2
Alexandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 59832

Voorgaande reizen:

17 November 2013 - 14 Oktober 2020

Curacao

24 Maart 2012 - 19 Augustus 2012

Diep donker Afrika

08 Augustus 2012 - 16 Augustus 2012

Safari

30 December 2011 - 10 Maart 2012

Curacao

17 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Valencia

03 Juli 2010 - 25 Juli 2010

CBL China Law School

30 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Austria

18 Augustus 2005 - 15 Mei 2006

Denison University, Granville, Ohio, USA

Landen bezocht: