Superbowl - Reisverslag uit Granville, Verenigde Staten van Alexandra Dam - WaarBenJij.nu Superbowl - Reisverslag uit Granville, Verenigde Staten van Alexandra Dam - WaarBenJij.nu

Superbowl

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

08 Februari 2006 | Verenigde Staten, Granville

Het is nu lekker druk met de "sociale verplichtingen" van de vereniging. Groooooot voordeel is dat we nu zelf geen feestjes meer hoeven te geven (en misschien gepakt worden) en dat we geen vreemde toeren uit hoeven te halen om aan drank te komen! Gedurende deze sociale verplichtingen ontmoeten we alle fraternities (jongens vereningen) behalve de A Chi O van de mannen, dus dan blijven er nog zes over, we hebben er sinds woensdag al vier achter de rug, dus vrijdag is het laatste feestje. Zaterdag hebben we dan een crush party met de tridelts. Iedereen mocht zijn of haar crush opgeven en die wordt dan anoniem uitgenodigd, wat vast ook top is.
Tijdens drinkgelagen mogen we geen letters dragen (de griekse letters van je sorority, die wij sowieso nog niet mogen dragen omdat we nog niet geinitieerd zijn, wij hebben alleen shirts met "Kappa alpha theta" uitgeschreven) en niets anders dat je kan associeren met de vereniging.
We hebben een soort online gezichtenboek voor leerlingen van denison waar je berichten en foto's op kunt zetten. Maar ook leden van de staff kunnen daarop kijken. Officieel kunnen die daar verder niets meer, omdat wat voor fles je in een foto ook aan je mond hebt, het kan nooit bewezen worden dat het alcohol is. Maar alle sorority leden moeten toch de al te schunnige foto's eraf halen zodat we niemand shockeren. Ondanks dat is er vorige week een fraternity op inactief gezet (gedurende de bidday periode= is periode voordat pledges geinitieerd worden) omdat een van hun pledges foto's van eigenlijke bidday (wanneer het absoluut verboden is voor iedereen om te drinken) online met het bijschrift "so much fun and alcohol on bidday" waarna een faculty die het zag hem ondervroeg en hij bekende. Toch nog een beetje link, maar zolang als we geen foto's online zetten zal het wel ok zijn.
Ok, Zondag avond superbowl. Dat is hier ongeveer net zo groot als de finale van het europese voetbal. Eigenlijk nog groter want iedereen kijkt het, zelfs als je geen een van de teams leuk vind. Houd vooral in dat de fans helemaal in vlaggen gehuld de hele dag rond lopen (en de volgende dag de fans van het winnende team ook nog) veel bier drinken, chicken wings en pizza eten en dan de wedstrijd kijken.
Was erg gezellig, hoewel ik van de wedstrijd niet veel gevolgd heb.
Het aparte hieraan is dat iedereen uitkijkt naar de commercials in de superbowl, waarvan er serieus ongeveer om de 5 minuten een aantal zijn. Het zijn voornamelijk biercommercials en ze zijn allemaal nog nooit van te voren uitgezonden dus iedereen kijkt er vol verwachting (???) naar uit, want ze schijnen dan ook nog redelijk goed te zijn.
Ik was op een feestje met pittsburgh steelers en die wonnen ook (van de seattle seahawks) dus dat was helemaal feest en champagne festijn achteraf.

Sinds ik nu ook de dansklas doe probeer ik naar zoveel mogelijk dansvoorstellingen te gaan. De meeste zijn verplicht (een afrikaanse moderne dansgroep, klassiek alice in wonderland en giselle) en vandaag was ik bij een hiphop ballet voorstelling. Allemaal erg leuk maar helaas ook "time consuming" (we gaan wel ook naar "rent" volgens kenners de beste musical allertijden).
Gisteren moest ik voor klas (het is officieel gewoon een lecture) naar klassiek ballet les, wat vreselijk vermoeiend was en waar ik ook echt niets van bakte (net zoals 15 jaar geleden) maar was zeker top en nu weet ik tenminste weer wat alle posities waren en sommige pasjes!

• 13 Februari 2006 - 13:28

Anke:

Wow Alex, wat een driftige drukte allemaal weer daar. Tussen de regels door lees ik dat je helemaal jezelf bent daar en je begrijpt daarmee vast wel wat ik bedoel ;-) Hier in Nederland gedraag ik mij zoals altijd voorbééldig. Vorige week UDS gala, gedenkwaardig!

• 17 Februari 2006 - 14:44

Eel:

Klinkt lekker Ali, als je terug bent mag je mijn Hiphop moves ook analyseren!! Veel plezier..KUS

• 26 Februari 2006 - 01:33

Saar:

Lexie, moet zo om je verhalen lachen! Klinkt allemaal gemaakt voor jou. (behalve die danslessen dan..)
    XX Saar